Kickans rosa vantar

Vantar är någonting som jag aldrig ledsnar på att göra. Jag är ständigt på jakt efter nya mönster och färgkombinationer och kan ofta komma på mig själv med att gå runt och fundera på hur nästa par vantar ska se ut. Jag finner en enorm glädje i olika mönster och blir alltid lika förtjust när jag kommit över någonting nytt. Sen spelar det ingen roll om jag har fått mönstret av någon, hittat den på nätet, kommit på den själv eller inspirerats av ett överkast köpt från utlandet.



Jag valde ganska otippat att göra ett par rosa vantar åt mig själv. Jag ville se hur de två olika nyanser passade ihop. Nu så här i efterhand ångrar jag faktiskt lite att jag inte satte rosa/grått istället. Jag tror det hade blivit mycket finare. Men men, får väl göra så med nästa par istället.

//Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0