Barntröja - Döskalle

Det här med tröjor är inte riktigt min grej. Det tar för lång tid och jag har inte tålamod. Jag vet inte riktigt varför tålamodet tryter just när det gäller tröjor. Det kanske är för att jag inte är van vid den här sortens stickningar.




Hur som helst, detta är tröja nr:2 i ordningen som jag har stickat (första gjordes någon gång i grundskolan). Det är tur att jag är envis som en åsna när det kommer till saker som jag stickar/syr/virkar/broderar. Det kan ta lite tid ibland, men jag gör alltid färdigt det jag har påbörjat. Jag är så glad att jag inte gav upp och slängde den i soptunnan som jag tänkte göra när allt gick fel för den blev ju faktiskt helt ok.

//Kickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0